ایام نامه

وبلاگی از من به منظور دریافت نظر ی از شما

ایام نامه

وبلاگی از من به منظور دریافت نظر ی از شما

سال ۳۰۰۰ به روایت تصویر !!!!!

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://hessamm.blogsky.com

خیلی باحال بود، درباره درخواست های کامپیوتری چیزی ننوشته چرا؟!

خوب شد گفتی راستی چگونه می توانم بگراند دکستابمو را عوض کنم می توانی وصل بشی و عوض کنی !!؟
چی را بگم ؟ اخه چیزی ننوشته روی کامپیوترم یک لحظه صبر کن !
و بالاخره ۲ ساعت بعد .......
پشت خط هستی ؟ اح قطع شده که !
الو الو IT ؟
بله بفرمایید :
می خواستم بگویم من روی جعبه کامپیوترم را نگاه کردم جزء GREEN چیزی ننوشته ؟ اح باز قطع شد که؟ راستی یادم رفت بگم تلفنم هم مدتی مشکل داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد