ایام نامه

وبلاگی از من به منظور دریافت نظر ی از شما

ایام نامه

وبلاگی از من به منظور دریافت نظر ی از شما

خداحافظ لاست تا ۲۰۱۰ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 قسمتهای 16 و 17  قسمت آخر فصل پنجم بود. باید منتظر باشیم تا فصل ششم(فصل پایانی) در سال 2010 شروع بشه . خوب است که به دیالوگ ابتدایی قسمت آخر فصل پنجم بین جیکوب و یک مرد سیاه پوست توجه بیشتری کنیم. فکر کنم همه فیلم در این دو نفر خلاصه خواهدشد. یکی مظهر خوبی و دیگری مظهر بدی است.از قرارمعلوم داستان در فصل ششم اینطور ادامه خواهدیافت که با انفجار بمب جک و کیت و سایر و بقیه به سال 2007 بر می گردند. همچنین معلوم می شود جان لاکی که بن را برای کشتن جیکوب برده لاک نیست بلکه همان هیولای سیاه هست که به شکل لاک درآمده. در این فصل به موضوع جیکوب و لاک پرداخته می شود و از آرون (پسر کلیر) هم چیزهایی خواهیم دید. شما چه فکر می کنید؟؟؟؟ 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://hessamm.blogsky.com

عجب!
اینها رو از کجا پیدا کردی؟
حدس خودته یا از روی سایت پیدا کردی؟
اگه بازم چیزهایی می دونی بگو از خماری در بیایم!

دیگه حداقل ۵ سری کامل از لاست دیدیم انهم بدون زیرنویس در تازگی هم یک پرواز با هواپیما داشتم می دونم تو هواپیما چی میگذرد و از همه مهمتر یک چاله هوایی هم رد کردم و یادم رفت بیشتر بازیگر های لاست دوست دارم الا سایر که هرسم را در می اورد چون در دوست داشتنم یکی خالی گذاشتم ان هم برای تو

جومونگ یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

جومونگ رو دیدی؟

من از فیلم های ساخت کره بدم می آید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد