ایام نامه

وبلاگی از من به منظور دریافت نظر ی از شما

ایام نامه

وبلاگی از من به منظور دریافت نظر ی از شما

همه با هم یک صدا در ورزشگاه شهید حیدر نیا

 
در پی ممانعت از برگزاری همایش حامیان موسوی در مصلی تهران، همایش بزرگ جوانان و دانشجویان حامی موسوی بعداز ظهر سه‌شنبه 19 خرداد ماه از ساعت 30: 16 دقیقه در ورزشگاه شهید حیدرنیا، تقاطع خیابان انقلاب و حافظ برگزار می‌شود.

به گزارش «موج سوم» در این گردهمایی چهره‌های شاخص سیاسی، فرهنگی، هنری و دانشجویی اصلاح‌طلب حضور خواهند داشت.

در این همایش زهرا رهنورد، محمدرضا خاتمی، محسن میردامادی، سعید حجاریان، عزت‌الله سحابی، لطف‌الله میثمی، حبیب‌الله پیمان، سوسن شریعتی، بهزاد نبوی، محسن آرمین و تعدادی از چهره‌های شاخص هنری و دانشجویی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

لزوم تغییر وضع موجود و جلوگیری از تداوم روش‌ها و مناسبات مغایر با استلزامات توسعه پایدار کشور در این برنامه مورد توجه است و استفاده از شیوه‌های مبتنی بر دروغ، عوام فریبی، پول‌پاشی و سوءاستفاده از باورهای دینی و مقدسات مذهبی و نیز ماجراجویی در سیاست خارجی و بی‌توجهی به نظرات علمی کارشناسی در اداره امور کشور محکوم خواهد شد.

علاوه بر این ضرورت رعایت موازین حقوق بشر و حقوق شهروندی به عنوان زیربنای استقرار دموکراسی و توسعه پایدار و استقرار صلح از طریق تنش‌زدایی در سیاست خارجی و جلوگیری از سیطره سیاست و ایدئولوژی بر محیط‌های علمی منجر به تهدید آزادی‌های آکادمیک و تضمین آزادی‌های قانونی برای فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی دانشجویی و فعالین در بند به عنوان اهم مطالبات و انتظارات دانشجویان و جنبش دانشجویی از مهندس موسوی مورد تایید قرار خواهد گرفت.

علاوه بر شاخه دانشجویان جبهه مشارکت ایران اسلامی، پویش حمایت از خاتمی و موسوی (موج سوم)، ستاد 88، کمیته جوانان و دانشجویان و کمیته جذب آرای ستاد مهندس موسوی و کمیته دانشجویی ستاد اصلاح‌طلبان حامی موسوی و ستاد بنیان آزادی (ادوار شورای مرکزی دفتر تحکیم) ستاد یاران میرحسین (هاتف) از دیگر برگزارکنندگان این همایش هستند.
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد