ایام نامه

وبلاگی از من به منظور دریافت نظر ی از شما

ایام نامه

وبلاگی از من به منظور دریافت نظر ی از شما

نادر شاه افشار و نقشه تصرفات او!!!!!

در آخر هفته گذشته به مشهد  برای زیارت رفتیم  هوا خوب  بود تازه شبها  هم  باران کمی  آمد جو  مشهد موسوی بود  بعد از کلی درددل کردن با امام رضا در فر صتهای باقی سری زدیم به باغ نادری  یا همان آرامگاه نادر شاه افشار  با  خودم فکر کردم چه خوب که زنده نیست اگر  این مسایلی که مردم ما با آن گرفتار شدند حتما دق می کرد و باورش نمی شدهمانطور که من باورم نمی شود که کشور ما روزی به این وسعت بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  و دارم دق می کنم .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   این هم  نقشه تصرفات در زمان نادر شاه   

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  بعدش هم  رفتیم طوس و آرامگاه  فردوسی خودمان خدایی  بعداز این که آرامگاه او رادیدیم  من که هروقت هر جا ی تهران که بخواهم  بروم اول اگر برسم  می روم میدان فردوسی و یک سلامی به او می کنم و بعد ادامه  مسیر می دهم در ضمن  دو عدد  قاب  زمستان و بهار آرامگاه فردوسی را گرفتم واقعا زیباست  و بالاخراه باید درود فرستاد بر  روح و روان پاک او  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 12:54 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com

نادر شاه همین الان هم تنش توی گور می لرزه وقتی بعضی حماقت ها رو می بینه!

جدی نظر مشهدی ها چی بود؟ طرفدار موسوی هستن یا احمدی نژاد؟

من بیشتر طرفدار موسوی دیدیم تا آن یکی
ستاد هاس موسوی فعال تر بودند
به امید ایرانی قدرتمندتر از همیشه
سبز باشی ای ایران من
دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد